0

Niebezpieczny skutek uboczny szczepionki! Kobiety mają poważny problem

Share

Nie wiadomo z góry, jak nasz organizm zareaguje na szczepionkę na COVID-19. Pojawiają się nowe skutki uboczne. Jeden z nich dotyczy wyłącznie kobiet.

Szczepienia na COVID-19 trwają na całym świecie. Niestety coraz więcej osób mają skutki uboczne. Jeden z nich zauważyły kobiety. Okazuje się, że wiele pań po szczepieniu zauważyły zmiany w cyklu menstruacyjnym.

Koleżanka powiedziała mi, że słyszała od innych osób, że po szczepionce ich okresy stały się bardziej obfite. Jestem ciekawa, czy inne menstruujące osoby też zauważyły u siebie takie zmiany? Jestem półtora tygodnia po pierwszej dawce Moderny, dostałam okres o dzień wcześniej i jest tak obfity, że mam wrażenie, jakbym znowu miała 20-kilka lat – napisała na Twitterze lekarka, dr Kate Clancy.

Pod jej twittem pojawiło się wiele komentarzy innych kobiet, które też zauważyły zmiany w cyklu menstruacyjnym po szczepionce.

“Okresu dostałam 2 dni po szczepieniu na COVID-19 AstraZenecą. Zaczął się o 10 dni za wcześnie i tym razem trwa bardzo długo, (…) już jest 10 dzień lekkiego krwawienia, a zazwyczaj mój okres trwa 5-7 dni”, “W lipcu skończę 65 lat i nie mam okresu od ponad 5 lat, ale zaczęłam krwawić około 4 dni temu” – piszą internautki.