12

Opaski dla niezaszczepionych! Polski sklep już prowadzi segregację sanitarną klientów

Share

Opaski dla osób niezaszczepionych? To nie teoria spiskowa, a rzeczywistość i to nie tylko w Niemczech, ale także w Polsce! Na zamordystyczne przepisy zdecydował się Action w Lublinie.

Jak poinformowano osoby, które nie przedstawią certyfikatu szczepiennego otrzymują od pracowników specjalne opaski, a następnie stają w kolejce.

Właściciele sklepu w komunikacie przepraszają swoich klientów, ale jednocześnie zapewniają, że ich działania podjęte zostały aby utrzymać bezpieczeństwo osób chcących robić zakupy w tym lokalu.

Stop propagandzie i segregacji sanitarnej. Jest to bezprawne. W życiu do was nie przyjdę i nie pokaże moich danych. Wy potrzebujecie klientów, nie na odwrót. Sama wybieram, gdzie zostawiam swoje pieniądze. Rozumiem, że wszyscy pracownicy też pokażą swój certyfikat i są już po trzeciej i czwartej dawce?! Bo jak wiadomo, dwie nic nie dają – pisze jeden z rozwścieczonych klientów.

Na negatywne komentarze zareagowali właściciele sklepu, którzy wydali w tej sprawie specjalny komunikat.

„Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na publikacje medialną, która ukazała się w dniu 16 grudnia 2021 roku na portalu informacyjnym Spottedlubllin.pl pt. „Pierwszy sklep w Lublinie zaczął sprawdzać certyfikaty covidowe. Niezaszczepieni dostają opaski i stoją w kolejce”, chcielibyśmy przeprosić wszystkich naszych Klientów, którzy poczuli się dotknięci zaistniałą sytuacją.

Firma Action oraz jej pracownicy w swoich działaniach postępują zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi i rekomendacjami rządowymi. Do kluczowych wartości naszej firmy należy zapewnienie klientom bezpieczeństwa i komfortu podczas dokonywania zakupów. Przestrzegamy aktualnie obowiązujących obostrzeń, tj. limitu osób na 15 metrów kwadratowych, obowiązku noszenia maseczek zakrywających usta i nos oraz dezynfekcji rąk.

Jest nam niezmiernie przykro, że nasi Klienci poczuli się urażeni i zachwiane zostały zasady równego traktowania wszystkich klientów. Naszą intencją nie było dyskryminowanie osób niezaszczepionych, choć zaistniała sytuacja miała taki wydźwięk.

Pragniemy zdecydowanie podkreślić, że działania podjęte przez pracowników sklepu w Lublinie przy ulicy Orkana wynikały tylko i wyłącznie z chęci zapewnia bezpieczeństwa Klientom odwiedzającym sklep w okresie wzmożonego ruchu świątecznego.

Jeszcze raz podkreślamy, że wartości takie jak równe traktowanie, tolerancja i bezpieczeństwo są dla nas niezmiennie ważne i wpisują się w kodeks zachowań etycznych naszej firmy.

W pełni rozumiemy oburzenie osób, które osobiście dotknęła zaistniała sytuacja, za co jeszcze raz najmocniej przepraszamy.

Z poważaniem,

Action Polska”

Jak wynika z najnowszych informacji, sposób segregowania klientów został zmieniony. Obecnie używane są numerowane koszyki, a ich liczba odpowiada limitowi klientów.