0

Pospieszalski UJAWNIA prawdę! Kancelaria Premiera otrzymała 5 mln dolarów od firmy Google na kampanię i promocję szczepionek [WIDEO]

Share

29 stycznia 2022 roku w murach toruńskiej Akademii Kultury Społecznej i Medialnej odbyło się sympozjum „Oblicza pandemii”. Jednym z prelegentów był redaktor Jan Pospieszalski, który ujawnił prawdę o lobby szczepionkowym.

Pospieszalski ujawnił, że w obecnych czasach istotną rolę zaczęło odgrywać dziennikarstwo obywatelskie. Przywołał tutaj m.in. osobę Grzegorza Płaczka.

Młody fotografik, instruktor fotografii, były członek akademii Nikona w Polsce, człowiek, który miał wykłady w Stanach Zjednoczonych itd. – powiedział Pospieszalski.

Płaczek zaczął zadawać pytania. Pytanie, które zadał – i to jest to dziennikarstwo obywatelskie, które zadziałało – (…) Ministerstwu Zdrowia, to był wrzesień 2020 roku, czyli już mieliśmy pierwszą falę za sobą, trochę zelżało: pytał, ile umarło w Polsce ludzi na Covid – na sam Covid, bez chorób współistniejących. 6 września otrzymał odpowiedź, że zmarło ich 297 osób. Po pół roku totalnej blokady, zamykania świata, rujnowania gospodarki, rozrywania więzi społecznych, niszczenia tkanki społecznej, zamykania kościołów itd. – mówił dalej Jan Pospieszalski.

Dziennikarz dodaje, że od tej pory Płaczek „bombardował” KPRM, Kancelarię Prezydenta, ministra zdrowia pytaniami. Powołując się na dane z odpowiedzi uzyskanych przez Płaczka, Pospieszalski przytaczał koszty pandemicznej propagandy.

Zapytał, jaki jest koszt, jaki poniosła Kancelaria Premiera na kampanię społeczną zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid-19 i promowania szczepień. Stan na 24 czerwca 2021 roku, czyli pół roku temu, to było 44 869 425, 33 zł – 45 mln prawie – ujawnił Pospieszalski.

Pospieszalski o cenzurze w intrenecie

W mediach funkcjonują te facebookowe ORMO – ci, którzy donoszą, którzy banują albo zgłaszają tzw. naruszenie zasad społeczności. Ale oprócz tego działają firmy pt. Demagog, Fake Hunter i fakenews.pl. Wszystkie te firmy są finansowane sowicie z różnych miejsc. Firma Fake Hunter dostała od Kancelarii Premiera 98 257,12 zł, a partnerem firmy Fake Hunter jest Polska Agencja Prasowa oraz akademia firmy Pfizer – stwierdził Pospieszalski.

Kancelaria Premiera wydała również 361 tys. dla tzw. influencerów, tzw. youtuberów. Otrzymaliśmy te informacje, jacy to są youtuberzy (…). Oni wzięli 361 tys. zł na to, żeby promować szczepienia i namawiać młodych ludzi na TikToku, na Instagramie, na Facebooku, na YouTubie. Jednocześnie 9 marca (2020 roku – przyp. red.) (…), 5 dni po ogłoszeniu pandemii Kancelaria Premiera Rzeczypospolitej Polskiej otrzymała 5 mln dolarów od firmy Google na kampanię i promocję szczepień i przeciwdziałaniu Covid – ujawnia publicysta.

Nie było to w formie żywego grantu, nie była to gotówka, nikt nie przyjechał tam z walizką hajsu i położył Morawieckiemu, tylko było to 5 mln kredytu bezzwrotnego na umieszczanie we wszystkich nośnikach Googla treści, które mają promować, które mają przeciwdziałać Covid-19 itd. – 9 marca (2020 roku – przyp. red.), kiedy w Polsce mamy dwóch zarażonych, czy trzech – dodał Jan Pospieszalski.